lördag 3 maj 2008

Italienska vintips efterlyses!!

Om exakt en vecka är det dax för kalas igen. Min vana trogen har jag bett mitt undermedvetna att komma på vad jag ska bjuda på och svaret, som kom efter någon dag, blev - italienskt. Det blir ingen tvättäkta italienare utan mer italienskinspirerat med ljummen pastasallad, charkuterier, pizzabitar (för ungarnas skull), mozarella- och crabfishblandning och sallader. Det röda vinet är fixat men jag har fullständig idétorka vad gäller det vita och rosévinet (tänkte erbjuda alla tre sorterna).

Stora P

3 kommentarer:

Lilla P: sa...

Låter gott! Vi ser fram emot nästa helg!

Lilla P

Peace in mind sa...

Vitt i box som är väldigt gott Les fumées blanches...

Lilla P: sa...

Anna;
Tack för tipset. Du kanske anar att det blir ett opretentiöst "box-kalas", det stämmer.
Hoppas det kommer in fler tips. Vi är dock inte så etablerade på bloggfronten ännu så det är kanske inte så många som tittar förbi och läser min efterlysning. Men varenda tips är guld värt!
Stora P